miercuri, 29 februarie 2012

O primavara frumoasa va doresc! Astazi facem oase false :)

Salutare tuturor!


Astazi as dori sa incep ziua urandu-i fetitei mele primul La Multi Ani de Martisor!
La Multi Ani, mami! Sa avem impreuna o primavara minunata, asa ca tine!
I-am dedicat si un martisor, primul ei martisor, facut de mine, care arata cam asa ;) :
 Sper sa ii placa. Voi ce ziceti? :)

Bun, haideti sa mergem mai departe. Astazi m-am gandit sa vorbim despre ceva ce ofera mai mult efect si anume oasele false. Daca vreti sa faceti bijuterii care sa arate ca cele facute de Donna Kato, adica asa...
Bijuterie Donna Kato
...iata ce aveti de facut:
  1. Pentru inceput, veti folosi cei polimeric de culoare alba si transparenta (o gasiti la gama "Effect" )
  2. Conditionam culorile si le trecem, separat, prin masina de paste, la cea mai groasa setare.
  3. Punem una peste alta culorile, stabilim forma taind marginile, si repetam. Punem iarasi una peste alta fasiile si le trecem prin cea mai groasa setare a masinii de paste.
  4. Cu cat dati de mai multe ori, optim este de 4, cu atat veti avea linii mai subtiri.
  5. La final taiem fasia formata in parti egale si le punem una peste alta, ca la pattern-ul cu dungi simple.
Pentru a nu pierde material, sfatul meu este sa formati osul din clei pe care nu il mai puteti folosi (amestec de resturi), sa taiati fasii foarte subtiri din bastonasul cu dungi si sa acoperiti osul. Controlati astfel si cantitatea folosita si forma dispunerii dungilor, care trebuie sa fie drepte.
 Recunosc ca nu am incercat inca acasa dar o voi face cu prima ocazie, sunt foarte curioasa :)
In rest, medalionul de mai sus are tot ce am discutat pana acum: dungi simple, bullesye cane cu skinner blend (rosu si alb), oase false si cam atat. Foarte tare, nu? Si voi care nu credeati cine stie ce in Fimo :P

Hihi, am glumit, desigur, cu ultima parte.
Va imbratisez si va doresc un 1 Martie minunat!

Ta Ta
Cati

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu