vineri, 2 martie 2012

Colectia de primavara :)

Salutare tuturor!

Astazi am lucrat de zor sa incep "colectia de primavara" :). M-am inspirat din feedback-ul primit si, desi anul acesta se poarta cerceii extrem de mari, voi aplica motto-ul "clientul nostru, stapanul nostru" si voi face cercelusi mai finuti si mai micuti.
Iata cateva dintre modelele lucrate cu drag si spor (brose si cercelusi), sper sa va placa iar amatorilor nu le spun decat ca sunt foaaarte usor de facut, trebuie doar putina initiativa in combinatia culorilor :)

In concluzie, asteptam notele :)



 Maine vom discuta despre o tehnica foarte speciala si destul de dificil de aplicat astfel incat va doresc sa va odihniti si va doresc un weekend placut!

Ta Ta
Cati




P.S: am mai muncit ceva aseara, recunosc . Ce sa fac daca bebe doarme bine :)



 Revin imediat si cu piesa de rezistenta, este in cuptor :)

Well, enjoy, mie mi se pare foaaarte tare :). Am sa ii spun Sofia, pentru ca ideea mi-a venit cand ii dadeam lapticul de dimineata bebelinei mele :)




 Weekend minunat va doresc !

Cati




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu