luni, 27 februarie 2012

Alte martisoare si Tabla de Sah

Salutare dragii mei!


Weekendul asta am fost mai putin activa deoarece avem un bebe racit rau la bord si am facut ceva nopti albe :(
Acum doarme, asa ca m-am gandit sa va spun cate ceva rapid despre cum se face tabla de sah, deoarece urmeaza niste modele foarte dragute, dar care se bazeaza pe aceasta tehnica amuzanta.
Tabla de sah este foarte utila, deoarece va poate oferi posibilitati nelimitate in jocul cu culorile si formele.
Iata pasii de urmat:
  1. Conditionati doua culori de clei polimeric si formati doua fasii, folosind partea cea mai groasa a masinii de paste. Puneti-le una peste cealalta, taiati marginile si apoi taiati in doua parti egale. Puneti una peste alta, alternand culorile, ca in imaginea de mai jos.
  2. Taiati pe lungime forma in 4 parti egale.
  3. Rearanjati cele 4 felii , punand invers doua dintre ele, astfel incat sa formati un model "tabla de sah".
  4. Presati bine pastrand forma patrata si voila!
Tabla de sah


 Am sa revin si cu martisoarele imediat ce apuc sa le coc, sper sa va placa :)

Va doresc o saptamana minunata si spor la Fimo-it :)

Ta Ta
Cati

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu