luni, 20 februarie 2012

Martisoare

Salutare tuturor!

Pentru ca 1 Martie se apropie cu pasi repezi, m-am gandit sa ne concentram creativitatea catre binecunoscutul si mult apreciatul martisor.
Pentru mine semnificatia este intr-adevar aceea de inceput de primavara, pe care o simt din tot sufletul, probabil si din cauza ca m-am nascut primavara ( si se apropie si ziua mea :) ).
Am sa va arat cateva pozici cu ce am facut ieri. M-am folosit atat de imaginatie pentru a crea fondul cat si de niste instrumente ajutatoare, pe care le gasiti aici. Am folosit o baza de la ornamente, una taiata cu un cutter in forma de trifoi cu trei foi, pe care am pus floricele, iar restul le-am facut de manuta. Cu floricelele am incercat de asemenea sa ma folosesc de mulaje insa cel mai bine ies framantate de noi dupa parerea mea. Arata unic si le puteti da ce forma doriti de fiecare data.
Un alt instrument de mare ajutor in "bucatarie" este scobitoarea, cu care se pot face acele punctulete de efect, precum si santurile pentru petalele floricelelor.
La cerere pot face un tutorial special pentru asa ceva, insa nu am pus nimic deocamdata deoarece nu consider ca este ceva dificil de facut.
Iata pozicile si astept parerile voastre. Daca sunteti interesati de achizitionare, le puteti gasi si pe Breslo la un pret de 2 RON/bucata. Enjoy!















Pana data viitoare va doresc o zi nesomnoroasa si fara puturosi. Sper sa imi revin si eu repede, deoarece am cam facut noapte alba cu bebelina mea :)
Ta Ta
Cati

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu