miercuri, 8 februarie 2012

Despre ustensilele de lucru si nu numai

Dragilor,

Astazi vreau sa va impartasesc ceva ...este vorba de minunata experienta de lucru pe care am avut-o ieri cu ...masina de facut taitei :).
Este minunata, excelenta, nu am cuvinte sa o descriu, cel putin raportat la experienta mea mai veche cu rollerul care tripla cel putin timpii de lucru. Am gasit-o la un super pret pe www.margelutze.ro (85 ron) si mi-a venit repede si bine. V-o recomand cu toata caldura. Odata cu comanda am primit cadou si cateva margelute foooaarte simpatice din care sigur o sa iasa ceva frumos.
Deci, pentru cei ce vor sa se apuce de acest hobby, recomandarea mea puternica este sa luati aceasta unealta de lucru pentru ca este un maaare ajutor.
Ce as mai avea de zis...nu, nu este lasat la urma..:) - este vorba despre prieteni. Sunt prietenii pe care ii ai de o viata , langa tine, la bine si la greu (norocosi cei care ii au :) ), sunt prietenii buni cu care nu prea ai mai tinut legatura din cauze independente de tine si sunt prietenii pe care nu stii ca ii ai cu adevarat. Rusinica mie insa trebuie sa recunosc ca am asa o prietena. Haideti sa va spun ce a facut Ioana...mi-a vazut pasiunea, de la sute de km departare, desigur, si mi-a trimis niste carti, despre cum se fac bijuteriile si modelajul Fimo. Le-am citit dintr-o rasuflare cum se spune si vreau sa ii spun Ioanei un mare Multumesc!
Multumesc, Ioana!!!!!!!
Eu am sa va impartasesc aceste idei minunate si daca doriti cartile, nu trebuie decat sa imi dati un semn. Ma gandesc totusi sa nu umplu acest blog de pagini daca nu sunt considerate interesante. Oricum, cate ceva mai picant asa tot voi pune pe blog.
Deci gandul meu de astazi se indreapta catre Ioana si primele creatii inspirate din aceste carti ii sunt dedicate in totalitate!

Eu una am sa dedic aceasta zi prieteniei, sper sa o faceti si voi curand!

Pana la urmatoarea revedere va doresc numai ganduri bune!

Ta Ta!
Cati








2 comentarii:

  1. Esti o scumpa, prietena draga! Multumesc pentru cuvintele calde! Sa-i multumim lui D-zeu pentru oamenii pe care ii avem in viata noastra... stii cum se zice... avem in viata noastra oamenii pe care ii meritam... cei buni sunt recompensa bunatatii noastre, iar cei mai putin buni sunt purtatorii lectiilor pe care trebuie sa ni le insusim... asa ca, sa multumim pentru oameni! Te iubi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Love u too, hun! Este foarte adevarat, ar trebui sa ne ridicam mai des privirea catre ceea ce conteaza cu adevarat in viata. Acest exemplu cred ca vorbeste de la sine..:) Experimentul Washington Post si Joshua Bell la Metrou: http://www.youtube.com/watch?v=hnOPu0_YWhw

    RăspundețiȘtergere