luni, 6 februarie 2012

Cuvant de inceput


Salutare si bine ai venit pe blogul meu!

Cu siguranta pentru inceput ar fi potrivit sa iti povestesc cate ceva despre mine insa cred ca mai importanta este motivatia mea si ceea ce imi propun sa fac prin intermediul acestui blog.
In orasul din care sunt eu, Ploiesti, am observat un interes foarte scazut la nivel comercial pentru tot ceea ce  inseamna handmade si suficient de multe persoane interesate de acest hobby care, dupa parerea mea, este minunat. Prin urmare, am decis sa impartasesc  din cunostintele mele tuturor celor interesati. Desigur, nu imi doresc un monolog, astfel incat, oricine poate face acelasi lucru ca si mine pe acest blog: „share info” ca sa zic asa (iertati-mi englezismul  dar cred ca este suficient de sugestiv).
Cu ce sa incep? Cu titlul: „passion4fimo”. Voi lua cele doua elemente si le voi descrie separat :)
 Fimo este o pasta care se mai numeste si clei polimeric. Se poate modela dupa bunul plac (chiar si de catre cei ce se definesc ca avend „doua maini stangi”), fiind disponibil intr-o gama variata de culori ( mate, sidefate, translucide etc.). Ganditi-va la el ca la binecunoscuta plastelina din copilarie: desigur, nu are un miros atat de puternic, de fapt nu miroase absolut deloc..bine, recunosc, conditia este sa nu il ardeti! :). Beneficiul lui este ca odata copt, se intareste si poate fi transformat in orice: bijuterii, tablouri, obiecte decorative,..lasati frau liber imaginatiei...
Ce trebuie sa stiti este faptul ca se poate utiliza si de catre copii daca acestia au mai mult de 8 anisori si devine riscant (poate fi toxic) daca se arde in cuptor, datorita fumului emanat. Prin urmare, odata stabilite formele dorite, urmati instructiunile de folosire: nu depasiti temperatura de 110 grade Celsius la coacere si eu as recomanda sa nu depasiti nici timpul, care este de maxim 30 de minutele...
Odata luat in maini pentru a fi modelat creeaza dependenta :) ... de aici vine si pasiunea pentru Fimo, q.e.d. ;)
Acum, daca sunteti din Ploiesti, veti constata ca singura sursa de unde puteti cumpara Fimo este magazinul Carrefour, unde se gasesc pachetele cu tutoriale pentru diverse modele. In rest eu una nu am gasit , astfel incat, daca stiti si alte surse, sunteti bineveniti sa ni le impartasiti.
Prin urmare am facut ceea ce trebuia facut mai departe: am apelat la internet si am gasit cateva site-uri cu preturi foarte ok si servicii impecabile, cum ar fi simoshop.ro, margelutze.ro etc. Tot de aici am cumparat si accesoriile necesare pentru bijuterii (zale, ace, tortite etc.) si va voi arata cate ceva din ce am facut pana acum.
Imi propun sa va arat si niste tutoriale folositoare cu principalele tehnici si sper sa fiti ingaduitori daca va voi arata cate ceva de pe youtube...am sa incerc sa le fac si eu personal insa cand voi gasi timp pentru ca am o bebelina care este delicioasa si cum este prima mea pasiune, fimo cateodata mai pica pe locul al doilea ;)
Pana la urmatoarea reintalnire va imbratisez cu drag si astept parerile voastre, precum si alte sfaturi utile!
Ta ta!
Cati

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu