joi, 23 februarie 2012

Fa-ti propriul banner

Salutare tuturor!


Ca tot vorbiram zilele trecute despre cum sa iti faci un magazin online, m-am gandit cum sa fac sa fie si bine promovat. Exista moda asta, de a pune bannere pentru a mari traficul unui blog/site.
Am stat si m-am gandit cum sa fac sa o fac :)
Iata cum, la o cautare pe google, am gasit site-ul www.bannermaker.com.
Aici iti poti face un banner de ce dimensiune, culoare, forma doresti, iar costul este zero :).
La intrarea pe site sunt 6 pasi de urmat:
Pasii de urmat
Size:
Selectati aici cat de mare doriti sa fie bannerul. Cu cat mai mic, cu atat mai de efect este parerea mea, deoarece cred ca sunt putine persoane interesate sa puna pe site/blog un banner care sa le ocupe toata pagina :)
Background:
Aici am ales sa pun o imagine de fundal, care sa ma reprezinte, asa cum apare si pe magazinul pe care doresc sa il promovez. Se poate alege si o culoare de background daca doriti ceva simplut.
Text
Partea asta e ceva mai complicata. Intai de toate trebuie sa stiti ca nu este un pas obligatoriu. Daca nu doriti text, nu treceti nimic.
Pentru cei ce doresc sa puna ceva,iata principalele instrumente:
Dupa cum se vede, am incercuit ce trebuie modificat (textul pe care il doriti- si pozitia o alegeti separat, fontul si culoarea, dimensiunea textului, opacitatea acestuia precum si nivelul de inclinare). Pe masura ce completati, o sa vedeti si bannerul putin mai sus in pagina si cum arata, astfel incat puteti face modificari daca nu iese din prima.
Border:
La Border faceti marginile bannerului ( daca le doriti), nu este deloc complicat.
Effects:
De la Effects puteti da ce efect doriti bannerului, se selecteaza fiecareoptiune in parte si daca va place ceva anume salvati ca sa ramana modificarea. Eu am dat Glitter, pentru putina stralucire ;)
Save:
Aici se fac modificarile finale, precum site-ul sau blogul catre care doriti sa se faca directionare la click-uirea bannerului, precum si alte modificari intuitive.

Dupa ce apasati Save veti fi directionati catre un ecran nou, in care trebuie sa va autentificati: contra cost sau free of charge :), iar la final primiti codul pe care trebuie sa il dati celor ce vor sa va puna banner-ul pe site/blog.

Sper ca am explicat suficient de bine pasii, site-ul este oricum intuitiv si daca doriti se pot face si modificari ulterior.

Va doresc succes la promovare si o zi excelenta!

Ta Ta
Cati

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu