sâmbătă, 18 februarie 2012

Fa-ti un magazin online

Salutare tuturor!


Sper ca weekend-ul acesta sa fie unul distractiv pentru voi, fie ca stati acasa, fie ca aveti de gand sa petreceti prin zapada, la un vin fiert etc etc :).
Astazi am sa va spun ce pas am mai facut eu pentru a dezvolta acest hobby la un alt nivel: mi-am deschis un magazin online, hihi. Nu l-am deschis astazi, desigur, insa daca nu eram sfatuita nici ca stiam ca se poate. Iata cum m-am decis sa impart informatia, in ideea in care mai sunt persoane interesate. Desigur, este nevoie de un PFA sau un SRL pentru a face tranzactii online. Eu va voi spune cate ceva strict despre partea de marketing.
Cand plecati la drum cu o mica afacere, cel mai bine este sa va alaturati unui pestisor mai mare, ca sa zicem asa :). Pe masura ce va stabiliti un portofoliu de clienti si aveti o siguranta anume investiti suplimentar: va faceti un site, un magazin etc.
Iata cum am ajuns si eu la randul meu sa imi deschid un magazin pe www.breslo.ro.
Arata asa: http://www.breslo.ro/Shop/catadina.
Singura investitie pe care am facut-o a fost timpul folosit sa inscriu toate produsele, deoarece sa iti deschizi aici un magazin nu te costa nimic. Exista si variante de promovare contra cost, iar site-ul este intuitiv si usor de folosit.
Prin urmare, inceputul e mai greu, astfel incat va sfatuiesc sa indrazniti. Nu aveti nimic de pierdut!

Va doresc mult spor in continuare si pana data viitoare...

Ta Ta!
Cati


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu