marți, 14 februarie 2012

O altfel de postare

Salutare dragii mei!

Mare supriza mare astazi, avem primul prieten pe blog :). Multumim Catalin pentru votul de incredere!
Si pentru ca imi place diversitatea, si pentru ca sunt o mare gurmanda, si pentru ca nu stiu ( inca ) cum se face , vreau sa va recomand ceva deliciossss ce am vazut pe blogul lui Catalin: este vorba despre placinta Delicia! Nu este singura reteta imbietoare insa mi-a atras atentia in mod deosebit. Arata foarte foarte bine si cred ca are un gust incredibil. Reteta o gasiti aici si va aduc o provocare: eu una cum pot iesi din casa voi merge dupa ingrediente, oare o sa mi-o ia cineva inainte? :) Vom trai si vom vedea. Pana una alta ma voi delecta cu ceva la fel de gustos, obrajiori de bebelina, si astept cu mare nerabdare sa ajung la supermarket ;)
Pana la urmatorul articol va doresc o zi delicioasa!

Ta Ta
Cati

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu