vineri, 24 februarie 2012

Martisoare personalizate si...explozia de ciocolata :)

Salutare tuturor!


Titlul este foarte sugestiv pentru ce am facut eu astazi si cu siguranta am ceva interesant sa va povestesc.
Am sa incep cu mica mea descoperire, pe care am denumit-o sugestiv "explozie de ciocolata".
Arata cam asa ( am facut pentru inceput niste cercelusi draguti din ea :) ):

Cercelusi "Explozie de ciocolata"       

 Sunt foarte simplu de facut, dar pe de alta parte la fel de simpla este si tehnica Picarello, care mie nu vrea sa imi iasa de nici o culoare :). Va voi da reteta desigur, la cerere ;).
Ce altceva am mai facut...da...am fost foarte sarguincioasa si, la cererea unei bune prietene, Ralu, am personalizat niste brose pentru fetita ei iubita, Ana, pe care o iubesc si eu, deoarece e dulce ca o bombonica.
Una si cu una fac doua, inca o brosa, si iata cum a iesit colectia de nume, la cerere :). Este bine sa ne diferentiem in piata prin ceea ce facem, asa ca sfatul meu este sa "cascam urechile" deoarece cele mai bune idei vin din viata de zi cu zi si de cele mai multe ori de la persoanele dragi noua. Pe blogul Adinei, prietena noastra, am vazut o pereche de unghiute care mi-a placut foarte mult, inspiratia fiind un fular. Morala o deduceti voi ;).
Haideti sa va arat brosele:

In realitate arata mult mai bine pentru ca ochiul liber vede cu o rezolutie mai buna decat cei 5MP pe care ii detine al meu telefon, asa ca sper sa fiti ingaduitori si sa imi intelegeti elanul :)

Data viitoare o sa povestim despre trandafirasi si despre ce anume mai doriti, astfel incat va doresc un final de saptamana reusit si sa ne revedem cu bine saptamana viitoare.
Eu ma afund in lucru caci am treaba de facut ;)

Work in progress...
Ta Ta
Cati

2 comentarii:

  1. Multumesc, draga mea Cata!!!
    Sunt superbe si te fac sa te simti special!

    Daruiti persoanei iubite o mica bijuterie personalizata si va avea un efect maret!
    Credeti-ma, am incercat ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ralu, nu ai pentru ce sa imi multumesti. Va trebui sa te obisnuiesti cu ideea ca esti o muza :P

    RăspundețiȘtergere